wie weet er makkelijke draagbare speakers?, niet te groot

heb al naar de ion tailgater gekeken. Lijkt me een prima ding maar te groot voor mij. Hij moet in een rugzak passen.

Toegevoegd na 20 minuten:
hij moet wel een beetje bas hebben enz. Ik wil hem bijv meenemen naar het strand met vrienden enzo

Toegevoegd na 36 minuten:
deze lijkt me geweldig
maar een beetje duur

http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/digital_music_systems/bluetooth_speakers/soundlink_wireless_speaker/index_new.jsp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

LOGITECH MOBIELE BLUETOOTH SPEAKER
Lijkt me een beter alternatief
Nu in de aanbieding voor 44,95
Bij www.aanbiedingvandedag.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
THX

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf een Philips SBA3020: Goed geluid, mooie bas, en het formaat voldoet ook aan jou criteria. Kijk op het strand wel goed uit met het zand wat in de input gaatjes komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De X-Mini II. Kan hard, en produceert goede basgeluid voor zo'n klein dingetje. Kost ongeveer € 30,-.

http://tweakers.net/pricewatch/244292/xmi-x-mini-ii-capsule-speaker-(zwart).html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de x mini heb ik al. ik zoek iets groters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bevallen ze? Niet zo best dus??