Zijn er laserplatenspelers op de markt aan betaalbare prijzen?

Ik wik zo'n ding , maar ik vind alleen peperdure Japanse versies.

Toegevoegd na 9 minuten:
Denk aan zo'n 2500 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is de vragensteller afkomstig uit Vlaanderen, dus zou de vraag op Belgie gericht moeten zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit op Goeie Vraag.be hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar de vraag staat op nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou dat hetzelfde zijn? op goeievraag.be staan overigens meer vragen met betrekking tot Nederland dan tot Vlaanderenland

Het beste antwoord

Helaas is er maar een bedrijf dat een dergelijke speler kan leveren. ELP Corporation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees er een beetje voor. Helaas de prijs ...