mp3 speelt amv video, converteer het van .wmv naar .amv en video speelt maar 31 seconden, wat te doen?

hoi.
voor mijn pa een mp3 gekocht die .amv video's kan afspelen. Heb dan een filmpje van 3 minuten, converteer het naar amv bestand en dan speelt het maar 31 seconden. Terwijl de video's die er standaard opstaan als je hem koopt het wel helemaal doen, iemand een oplossing, progamma is media player utilities 4.28, geprobeerd net nieuwere versie helpt ook nie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Amv is ook een verschrikkelijk videoformaat om mee te werken, word ook eigenlijk alleen maar ondersteund door goedkope mp3 spelertjes.

Probeer het eens met een omweg:
Wmv -> avi -> amv
Avi word beter herkent door het programma. Wmv gaf bij mij ook problemen op dat moment.

Er zijn voldoende gratis converteer programmaatjes, winmenc is lang favoriet geweest door de vele instellingen die je kon aanpassen, misschien wel wat lastiger voor de gewone gebruiker..SUCCES!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens met dit gratis programma:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

Als deze ook maar 31 seconden converteert, dan is het bestand beschadigd, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
srry maar jouw progje werkte niet, maar t is wel gelukt