wat hoort er te gebeuren als je een lege ipod touch4 aan probeert aan tezetten

Ik heb er eentje van iemand gehad vaniemand maar zonder oplader. wil eerst weten of hij hetdoet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

als de accu helemaal leeg is, dan gebeurt er helemaal niks, als je hem aan zet. hij zal dan eerst weer aan de stroom moeten, voordat je kan zien, of hij het doet.
12 jaar geleden
als je hem aanzet komt er een lege batterij te staan met een oplader er bij .
maar hij kan ook helemaal op zijn dan doet hij niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal zou je een lege batterij op het schermpje te zien krijgen, maar als hij helemaal leeg is zou het kunnen dat de iPod dat ook niet laat zien.