Mijn aangekochte artikel uit U.K. is nog altijd niet aangekomen! Wat nu? Heb talloze keren de koerierdienst achteraf gemaild maar geen respons!

het betreft een gitaarpréamp van 9 kg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer heb je het besteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eind maart (28 maart)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact met de verkoper Hier in nl is dat ook
Zo met tnt .
als iets kwijt is moet de verzender informeren. Laats een pandora armband kwijt met de post( verzekerd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BELLEN!! als ze niet reageren op mailtjes, bel ze dan!! Ik mag aannemen dat een telefoonnummer hebben toch? Ik zou ze net zo lang bellen tot ze opnemen!
Powergen
12 jaar geleden
Eind maart... das 3 weken geleden.. het kan soms wel meer dan een maand duren.. dus ik zal nog ff wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel vreemd in mijn geval, koerier zegt dat ie afgesproken gaat leveren en mij dan belt, maar niemand komt opdagen en geen teken van leven meer. Ik kan op de site van koerier het item volgen via tracking nummer en daar staat dat ie 'in custody' status zit. Ik mail via de gewoonlijke weg, emailcontact, met koerier en totaal geen antwoord...ik wil bellen dmv vemelde telefoonnummer op site, totaal geen antwoord, geen verbinding...stress dus :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb gebeld talloze keren, telefoonnummer pakt niet op mijn gsm, geen goeie verbinding...lange stilte en dan korte beltonen en gedaan. Aan te reden via vaste lijn te bellen vanwege buitenlandse connectie? het betreft een bestelling vanuit UK.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben nu aant googlen achter Britse douane site waar ik dit kan melden want niet normaal dat ze niets meer laten weten of niets. Normaal laten ze op zn minst toch iets weten voor geruststelling,toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand nog idee? wat moet ik doen?! ben ongerust..veel geld mee gemoeid, duur apparaat...alles ging vlot in het begin...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
adres en telefoonnr van koerierbedrijf: Postal Address: Albert Square 76
E15 1HH ,United Kingdom (geen stad vermeld) Contact Phone: +44(0)2032398170 (klopt dit telefoonnummer? geldig?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
melden bij de verkoper, en afhankelijk van de reactie en de betaalmethode het geld terughalen.maak het hun probleem, en niet het jouwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand???
Powergen
12 jaar geleden
Heb je ook ooit van geduld gehoort? Je spamt bijna je eigen vraag over joh..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb verschillende keren met de verkoper ook toen geprobeerd te bellen, zelfde probleem met bellen: lange stilte gevolgd door korte beltonen en dan gedaan...Aan te raden via vaste lijn te bellen, denk je? of irrelevant? U hebt gelijk, is uiteraard hun probleem. Vreemd tevens dat de verkoper ook niet antwoord op mijn emails ivm het probleem.. Idd geld terugeisen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste: doe rustig, Stressen heeft geen nut, het komt of het komt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das waar

Antwoorden (1)

Ga naar: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl typ in: 76 Albert Square, London E15 1HH, United KingdomSquare

Toegevoegd na 25 seconden:
76 Albert Square, London E15 1HH, United Kingdom