Ik heb een Philips LED TV en zoek een home cinema set. Heeft het voordelen om deze ook van Philips te kopen?

Heeft dit voordelen t.o.v. een ander merk? (bijvoorbeeld met tegelijk tv en stereo uit/aan zetten, etc)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Antwoorden (2)

er is niets of nauwelijks geen verschil. Als je een beetje budget hebt, zal ik voor een Bose gaan. Super kwaliteit! En trouwen Philips staat bekend met slechtere een slechtere bass. Maar de tv's zijn toppie! ik heb er zelf ook een van Philips ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n alleshapper speelt dvd's wel minder mooi af, maar als je veel gebrande dvd's hebt dan moet je wel. Was een mediaspeler geen optie? Bose vind ik trouwens een afrader. Veel te duur, voor dat geld kan je ook echte kwaliteitsmerken kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/eigenschap-bose-duur-maakt.304712
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Zo’n alleshapper speelt dvd’s wel minder mooi af" Dat heeft toch niks te maken het wel of niet in kunnen lezen van een verschillende DVD-formaten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die link slaat nergens op. Wat maakt een philips tv zo duur? ja duur ambilight. bose is klein, en komt top geluid uit. daarom zo duur! apple is duur omdat het goede pc's zijn. nooit een virus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@MrTomaat:
Een alleshapper is meestal een goedkope van onder de 50,-
vergelijk dat met een "echte" die iets meer kost, dan is er behoorlijk kwaliteitsverschil. O.a. veel meer/betere/diepere/mooiere kleuren. Een philips van 50,- en een alleshapper van 50,- maakt weinig uit.
Als alles van Philips is kan je met de afstandsbediening van de home cinema set ook de tv bediening.

Maar als je de set van een ander merk koopt kan je dat makkelijk oplossen met een universele (programmeerbare) afstandsbediening. Soms zit die er al bij.

Verder maakt het niet uit, behalve dan dat ik het wel mooi vind staan als overal hetzelfde merk op staat.