ik heb een ipod touch 2g die niet meer opstart weet iemand hoe ik dit kan fixen?

als ik mijn ipod in de slaapstand zet en even niet gebruik en dan weer wil ontgrendelen gaat hij niet meer aan, zelf als ik de power/home-knop 10sec. indruk wil die nog niet aan. ik heb m al hersteld maar het gebeurd nog steeds. en dan voelt hij ook heel warm aan. weet iemand hoe ik dit kan fixen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ga binnenkort even langs de Apple store in Amsterdam. Daar kun je al je Apple producten gratis laten maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer hem anders nog eens te herstellen in iTunes. Het kan ook zijn dat bijvoorbeeld de batterij kapot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd voor 10 seconden eens de powerknop en de homeknop te gelijk in. Wat gebeurt er nu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik al heel veel keer geprobeerd maar helpt niet