Hoe kan ik op mijn auto radio JVC KD-LX3R een aux kabel aan de achterkant aansluiten?

kan ik op mijn auto radio JVC KD-LX3R een aux kabel aan de achterkant aansluiten? Of is dat niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
2.4K

Het beste antwoord

Ja, dat kan zeker en is heel makkelijk. Aan de achterzijde van de JVC bevindt zich een "line in" aansluiting. Deze kun je gebruiken als aux - ingang.
Afhankelijk van wat je erop wilt aansluiten koop je een verloopsnoertje. Voor een MP3 speler is dat 3,5 mm stereo jackplug naar 2 tulp pluggen. Bij de action verkrijgbaar voor een paar euro.
Met de knop "func" aan de voorzijde van de radio selecteer je de juiste bron, in dit geval "line in".

Zie ook de handleiding in de volgende link op pagina 47 (even scrollen naar het eind voor de Nederlandse deel van de handleiding)
http://www.gebruikershandleiding.com/JVC-KD-LX3R/preview-handleiding-353041.html

Succes!