Waar kan ik roze in-ear buds (oordopjes) kopen voor mijn zusje?

Het is een cadeautje die ik binnen een week nodig heb, haar lievelingskleur is roze, en ze moeten niet te duur zijn (max 10 euro) en niet via online website. ik woon in eindhoven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

bij de hema hebben ze hele leuke in-ear oordopjes , volgens mij ook in het roze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

bij de Action
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Zeeman. En dan bij voorkeur die van Maxell ; supergoedkoop (eurootje of drie), en in allerlei leuke kleurtjes. Hier vliegen de oortelefoontjes van 1 tot 15 euro er door, en tot nu toe hebben die de langste levensduur bewezen.

In de link een overzicht van alle Zeemans in jouw woonplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de hema verkopen ze knalroze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony heeft ook roze. Bij Kruidvat €9.99
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik verkoop rode voor 20
met opbergcase en extra dopjes,
monster beats by dre