wat is de goedkoopste verster voor een speaker van 80watt?

Is voor thuis, niet voor in de auto.

Toegevoegd na 37 seconden:
Versterker*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Een Renkforce mini-Hifi versterker E-SA9 denk ik,heel goedkoop maar als je wat meer kwaliteit wilt zou je een duurdere moeten kopen zoals een Onkyo A 9155
Maar persoonlijk zou ik voor een 2e hands versterker van marktplaats gaan, daar vind je wel een mooie versterker voor rond de 40 a 60 euro
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een speaker of 2???

als het er een is kan je ook een oude akai-u11 nemen 2x40 watt en dan gebrucht gaat wel.
wat is gebrucht gebrucht is de + op de plus van de ene uitgang doen en de - op de andere - uitgang:)

tijs 10 jaar zelf uitgeprobeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat een betrouwbare bron? ;)
Het gaat om 1 speaker. Maar de versterker moet nogal klein zijn.