Ik kan niet op internet met mij iPod touch terwijl hij wel verbonden is, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb de internetinstellingen al opnieuw ingesteld, zoals op de website van Apple staat maar dat helpt niet. Ik zou niet weten wat is nog kan doen, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Bij de Wifi instellingen op je ipod kun je alle opgeslagen profielen bekijken en verwijderen/bewerken. Verwijder de profielen en zoek je netwerk opnieuw op en probeer het nog een keer. Hou wel in de gaten als je thuis via je WiFi gaat verbinden, dat je niet veel apparaten kunt verbinden met je router. Ook als je veel aan het downloaden bent, doet ie soms moeilijk. Als ik op mijn laptop veel aan het downloaden ben, lukt het bij mij ook niet.

Als hij het nog steeds niet doet, moet je alles opnieuw instellen via instellen en anders via iTunes opnieuw herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Misschien maakt je iPod contact met een printer als voorkeurnetwerk, waarmee je natuurlijk niet het internet op komt. Even allemaal wissen en dan het juiste netwerk kiezen en de sleutels invoeren.