Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke pioneer mixer kan ik het beste kopen de djm 900 of de 2000?

hallo, ik ben in overweging om een nieuwe pioneer set te kopen. Ik ga 2 keer de pioneer cdj 2000 halen. Maar ik twijfel nog over welke mixer ik het beste erbij kan nemen, kan iemand mij duidelijk uitleggen wat de verschillen zijn tussen de djm 900 en de djm 2000.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
912

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het belangrijkste verschil zit hem in het master effect . Bij de DJM 900 is dit een simpel draaiknopje met standaard effecten bij de DJM2000 is het master effect vergaand uitgebreid met in te stellen parameters en zelfs een touchscreen om frequentie gebieden te plussen of minnen en de DJM2000 heeft ook een eigen effect toonregeling.
De tijd moet het nog leren of de DJM2000 een standaard zal worden vooralsnog is de standaard nog steeds de DJM900.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de pro dj link connecties maakt dat wat uit als ik bij de 900 een router ertussen zet. wat in de 2000 zitten 6 connectors en op de 900 maar 1 dus den heb ik die toch altijd nodig?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding