Ik wil heel graag een iPod Touch, maar mensen zeggen dat die van 8 GB weinig ruimte heeft, is dit zo?

Kan ik beter die van 32 GB kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan wat je ermee wilt, echt voor muziek of meer voor de spellen. Ik doe al 1,5 jaar ermee heb er wat muziek opstaan en internet er vooral mee. Staat 4gb op ofz..

Het beste antwoord

8 gb is meer dan genoeg ik heb er 10 albums op staan 200 foto's , 5 tabs vol apps ,voor my is het genoeg!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

8Gb is neit zo heel veel. Een MP3 is 3-7Mb. Dus met 1000-2000 liedjes zit hij vol. En dan heb je nog gen spellen of films er op staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er een van 8 gb en ik vind t genoeg terwijl een vriendin t te weinig vind. Het hangt er dus vanaf hoeveel je eropzet.