Wat houd toneless in? Lees onder mijn vraag

Wat houd "toneless" in? Bij een voice changer van je stem? In iederegeval niet iets dat je je stem niet hoort.. Het is een optie in een voice changer aparaat Ik weet dat het in nl's toonloos betekent maar wat als je zo een optie hebt bij een voice changer van je stem? Wordt het zwaarder je stem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom probeer je het niet gewoon uit? Dan hoor je vanzelf wat de functie betekent. Als ik moet gokken zou ik zeggen dat je stem monotoon klinkt, dus met één toon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me dat alle klankkleur (toon) uit je stem wordt verwijderd. Dus soort van mechanische stem wordt.

Antwoorden (2)

Toneless betekend monotoon en monotoon betekent saai, zelfde.
Dus het is bij een voice changer zo dat je stem maar weinig verandert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toneless is monotoon, je stem zal robotachtig worden