Downgraden IPod Touch 3 van 5.0.1 naar bijv. 4.3.2

ik heb net een nieuwe iPod omdat me andere kwijt was maar de man waarvan ik hem heb gekocht heeft hem geupgrade tot 5.0.1 en nu kan ik hem niet meer jailbreaken dus wou ik hem downgradrn naar 4.3 en dat lukte niet want ik kreeg error 3194 ook na al de tips die ik heb gekregen door filmpjes van YouTube en ook het downgraden naar andere versies lukt niet, ik downgrade via Windows XP iemand tips??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Er zijn ook wel jailbreaks verkrijg baar voor iOS 5 hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen voor een jailbreak gaat, kan je beter nog 1 weekje wachten, er komt binnenkort een untethered jailbreak uit van pod2g. Als je iOS 5 niet fijn vindt, zou je via tinyCFW kunnen downgraden naar 4.3.3. Maar als ik jou was, zou ik een weekje wachten en dan untethered jailbreaken op 5.0.1.