hoe speel je films af op je mp4?

ik heb een tom tec audio series weet iemand hoe ik er films op af kan laten spelen ik heb zo vaak gedownload maar het lukt niet ik heb ook windows media player gedownload maar het lukt niet weet iemand wel hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Dit is goed mogelijk als het bestandstype niet compatibel is, hiervoor is de oplossing de video te converten naar een ander betandstype avi naar mp4 bijvoorbeeld. helaas heb je je type niet vermeld anders kun je dit makkelijk in de specs terug vinden. En staat er duidelijk bij dat het apparaat een mp4 speler is of alleen mp3. kijk dit even na, in me link heb ik een converter toegevoegd om bestanden om te zetten. indien dit van toepassing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de films omzetten naar een .mp4 bestand, dan kun je ze op je mp4 speler bekijken. via google zijn genoeg gratis converters te vinden