Download in de AppStore idownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een programma genaamd download manager die je kan downloaden via de appstore. ga dan naar een site waar je muziek kan downloaden via URL Zoals Beemp3.com (Zelf gebruik ik meestal Mp3skull.com).
Als je bij een van die sites ben houd je de download button ingedrukt, je download hem en het staat op download manager. Viola meer hoef je niet te doen

PS download manager werkt gewoon bijna hetzelfde als ITunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via MP3 Rocket. 1st progamma downloaden & dan muziek!

Toegevoegd na 4 dagen:
Je kunt de video's van YouTube er ook mee downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een programma dat heet freeyoutubetomp3converter, Daarmee kan je muziek gratis van youtube downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bittorent downloaden en dan via the piratebay torrents downloaden. Je kunt ook filmtorrents vinden op thepiratebay.org. De bestanden moet je dan waarschijnlijk wel converteren en dat kun je doen via youtube downloader basic.