In welke winkel (geen online shop) koop ik de X mini luidsprekertjes?

Door een antwoord van Tomnl:
"Ik gebruik zelf de X-Mini luidsprekertjes, perfect geluid en via de USB op te laden en gaan dan een hele dag mee ook handig om mee te nemen."

wil ik graag deze speakertjes kado geven. de speakertjes vind ik voor 17 euro online, maar verzendkosten passen (volgens afspraak bij het trekken van de lootjes) niet meer in het budget.

Waar kan ik ze in de winkel kopen en is de prijs dan ook 17 euro.
Wie o wie weet dit?
Amersfoort en Wageningen, zijn plaatsen waar ik nog naartoe moet deze week.

En het moet ook nog op 2 december gegeven worden.
Ja, ik weet het ik ben erg laat, maar bedacht dit vandaag pas en ben door alle goede reviews zo enthousiast dat ik ze wil gaan geven. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek ook eens onder hamburgerspeakers. Zo heten de mijne.

Antwoorden (1)

Volgens de website in Wageningen bij Belcompany en in Amersfoort bij BCC,Belcompany,KPN-winkel

http://www.x-mini.nl

Toegevoegd na 4 minuten:
NB
De lijst met winkels ziet er wat "verminkt" uit in mijn FireFox 3, scrollen lukte alleen met cursortoetsen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bij BCC Euro 34,95 (!).
http://www.bcc.nl/product/play-xmini2blac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb echt op alle vergelijkingssites zitten kijken en reviews op tweakers gelezen, maar deze eigen site over het hoofd gezien. Dom! Helaas kennen KPN, Hi en de Belcompany dit speakertje niet. Die van de BCC is een ander type. Had ik er even bij moeten zetten: het is de X-mini 1.1 Volgens mij heb ik eerder een ouder modelletje gezien voor 15 euro, maar kan ik nu niet meer vinden. Ik zal morgen eens kijken in welke steden ze me iets te bieden hebben, maar helaas tot nog toe niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar http://www.freerecordshop.nl en toets in bij zoeken x mini. Dan komt de oa mini 1.1 ook in beeld.