Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Morgen ga ik vliegen, wil m'n iPod Touch meenemen in handbagage. Wordt allea er niet afgehaald/gereset bij de controle? Met die poortjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
773

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is onzin dat een metaaldetectiepoortje je elektronische apparatuur zou beschadigen of resetten.
Het is echter wel aan te bevelen om je iPod in het bakje te deponeren waar je ook alle losse metalen voorwerpen uit je zakken en je riem met metalen gesp in legt.
Dit bakje gaat dan door de röntgenscanner en ook deze heeft geen nadelige effecten op je iPod.
Als je nog metalen voorwerpen door het metaaldetectiepoortje meedraagt dan zal de beveiligingsbeambte je willen foulleren en met een handscanner nakijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nope, gewoon in een bakje doen, gaat die door de scan... Gebeurt niks mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja
Electronica moet je nooit door het poortje of de scan doen, maar in het bakje stoppen, dan krijg je ook geen problemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee tuurlijk niet wel uit de buurt van de scan houden anders is er grote kans dat die niet meer doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit jaar ook gevlogen en mijn ipod meegenomen en heb m gewoon in mn tas gedaan en moest mn tas in zo'n bakje leggen. Dus dat komt allemaal wel goed. Je moet m wel aan het begin van de vlucht en aan het eind uitzetten, maar dat zeggen ze je daar ook. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K heb ook gevlogen en heb mijn been gebroken zat toen in mijn rostoel en me ipod zat in me broekzak en ben met me mobiel en ipod door die poortjes gegaan maar er gebeurde niks maar voor de zeker heid zou k m wel in een bakje doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding