Morgen ga ik vliegen, wil m'n iPod Touch meenemen in handbagage. Wordt allea er niet afgehaald/gereset bij de controle? Met die poortjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het is onzin dat een metaaldetectiepoortje je elektronische apparatuur zou beschadigen of resetten.
Het is echter wel aan te bevelen om je iPod in het bakje te deponeren waar je ook alle losse metalen voorwerpen uit je zakken en je riem met metalen gesp in legt.
Dit bakje gaat dan door de röntgenscanner en ook deze heeft geen nadelige effecten op je iPod.
Als je nog metalen voorwerpen door het metaaldetectiepoortje meedraagt dan zal de beveiligingsbeambte je willen foulleren en met een handscanner nakijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nope, gewoon in een bakje doen, gaat die door de scan... Gebeurt niks mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja
Electronica moet je nooit door het poortje of de scan doen, maar in het bakje stoppen, dan krijg je ook geen problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee tuurlijk niet wel uit de buurt van de scan houden anders is er grote kans dat die niet meer doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit jaar ook gevlogen en mijn ipod meegenomen en heb m gewoon in mn tas gedaan en moest mn tas in zo'n bakje leggen. Dus dat komt allemaal wel goed. Je moet m wel aan het begin van de vlucht en aan het eind uitzetten, maar dat zeggen ze je daar ook. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K heb ook gevlogen en heb mijn been gebroken zat toen in mijn rostoel en me ipod zat in me broekzak en ben met me mobiel en ipod door die poortjes gegaan maar er gebeurde niks maar voor de zeker heid zou k m wel in een bakje doen