Welke draadloze hoofdtelefoon kan ik het beste kopen (zie uitleg)?

Hoi, ik heb nul-komma-nul verstand van dit soort dingen. Ik heb vaak geluidsoverlast van mijn bovenbuurman. Klagen helpt steeds maar tijdelijk. Nu wil ik hem met Sinterklaas een draadloze hoofdtelefoon cadeau doen, zodat ik hopelijk minder last van hem heb. Het zou fijn zijn als hij die door het hele huis kan gebruiken voor zowel teevee als radio. Wat zou een goede zijn? (Mijn budget is niet al te hoog).

12 jaar geleden
in: Audio
Snuffel
12 jaar geleden
Ik wil geen ruzie. Dit lijkt me een ludieke actie. Een hint van de Sint.

Het beste antwoord

Ik heb zelf 2x een draadloze koptelefoon van Philips en daar loop ik het hele huis mee door. Deze zijn ook nog betaalbaar: ongeveer 30 euro bij de Kijkshop.

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.bol.com/nl/l/elektronica/personal-audio-hoofdtelefoons-philips-draadloos/N/8444+1283+1285+4294884369+5260+7373/index.html

Zo een ongeveer heb ik er 2 van. Destijds bij de Kijkshop voor 29,95.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Heb je een linkje voor mij?
Snuffel
12 jaar geleden
tnx!
Snuffel
12 jaar geleden
Er staan alleen maar slechte reviews bij...

Andere antwoorden (1)

Er is een sennheiser te koop voor 59 euro dit is type nummer RS 110.
Heel veel andere modellen en prijzen met je eigen wensen kun je vinden op Kieskeurig.
Hier staan gelijk de reviews vermeld en waar te koop en welke prijs.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die voor in het oor zijn nogal prijzig.
De voor op je hoofd niet.