Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een Home Cinema systeem met aansluiting voor een dubbele subwoofer?

Ik heb een Philips 5700d de player van de dvd/cd is stuk en niet meer te repareren, maar de tuner doet het nog goed. In de boxen van deze set zitten boxen met in de frontspeakers een dubbele subwoofer ingebouwd.
Ik wil eigenlijk een losse player kopen waar ik deze boxen aan kan sluiten. Iemand enig idee?
Of is het mogelijk om de dubbele subwoofer ook aan de enkele aansluiting van een home cinemaset aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
829

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou een losse dvd/blu ray speler kunnen kopen en het geluid aansluiten op de AUX ingang aan de achterkant. Voor het beeld verbind je de speler met een hdmi kabel direct aan de tv.

Omdat de versterker niet kapot is, kun je de installatie verder gebruiken zoals deze nu is. De woofers van de front speakers kun je niet apart aansluiten.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
bedankt maar dit was niet de oplossing die ik zocht.Heb inmddels nieuwe home Cinema gekocht Kenwood BDR A7 daar kon ik mijn speakers wel voor gebruiken.
Pieter

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding