Ik heb een Home Mix CDJ-1 apparaat, maar ik kan daarop geen DVD-RW afspelen, help!

Ok ik heb dus een Home Mix CDJ-1 ding, maar ik kan daarom geen DVD-RW afspelen. Pakt dit apparaat gewoon geen DVD of doe ik wat fout.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

plus-min spelers lukt dat wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het letterlijk dat merk en model is, moet je even voor de aardigheid op googelen...niet de beste berichten over cd's lezen...dus laat staan dvd-rw...

Toegevoegd na 5 minuten:
Okay...dan nog 1x wat duidelijker, nee deze pakt geen dvd's....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik uiteraard al lang gedaan, anders zou ik geen vraag gaan stellen.
Pakt hij wel normale cd's? En rewritable cd's? En normale dvd's?

Je zou eens wat uit moeten proberen, er bestaan namelijk cd/dvd spelers die een bepaald type cd/dvd niet pakken vanwege de compressie- en leesmethode van de schijf. Ook bestaan er (volgens mij..) verschillende DVD-RW schijven, die kunnen ook problemen veroorzaken met het lezen van de data.

Je kan ook proberen om verschillende schrijffuncties te proberen op het moment dat je je schijf gaat branden. Je kunt bijvoorbeeld Disc-at-Once of Track-at-Once gebruiken. Je zou kunnen kijken of dat uitmaakt..

Als bovenstaand niet werkt zou ik de schuld bij je dvd-speler/mixer!

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor zover ik op Google kan vinden, is dit DJ-mixer geval niet geschikt om DVD's af te spelen, dus ik zou het bij CD-RW houden, kan je ze ook nog herschrijven! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je wel zeker dat hij wel CD+RW pakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je moeten proberen! Ik kan het nergens vinden in ieder geval..