waar kan ik het goedkoopst een Ipod touch 4g kopen?

Ik wil graag een Ipod touch 4g kopen, maar weet niet waar het goedkoopst is. iemand tips? en hoeveel gb moet ik dan pakken, ik wil wat muziek maar ook spellen erop zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Bij bcc zijn ze altijd goedkoop, en als je gewoon een beetje muziek en spelletjes wilt is 8gb denk ik wel genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zeker wilt weten dat je iPod Touch (8GB) na het eventueel bestellen op internet ook nog thuis komt bekijk dan de volgende afbeelding eens en de link in de bron.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je het gewoon in de winkel wilt kopen dan raad ik je aan om het bij MediaMarkt of Saturn te kopen, daarzijn ze over het algemeens al stukken goedkoper, en al helemaal als ze in de aanbieding zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de media markt (altans hierzo..) zijn ze 159 euro