Geluid uit laptop, Tv en boxjes.. How to do?

Ik heb mijn TV aan gesloten op mijn Laptop Via HDMI Ik heb ook boxjes die staan nu aan gesloten aan mijn Pc maar uit mijn laptop (en tv) komt nu geen geluid maar uit hoe kan ik er voor zorgen dat er zowel geluid uit mijn laptop, Tv en boxjes komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Om geluid uit de TV te krijgen zal je in de instellingen voor geluid de output op hdmi moeten zetten zetten. Waarschijnlijk zal het niet werken als je de speakers gelijkertijd aansluit op de uitgang van je laptop omdat daarmee normaal gesproken de andere geluidsstromen worden uitgeschakeld.