Ik zie geen illustraties meer in mijn cover flow in mijn iPod?

Op mijn iPod heb je cover flow. In het begin van het gebruik van mijn iPod kon ik mijn illustraties nog zien. Nu kan ik deze niet meer zien of staan er illustraties van albums bij andere albums. hoe kan ik dit weer zien. De illustraties van de albums zie ik wel als ik een nummer gewoon aanklik. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ik heb dit ook wel eens. Als je een iPod Touch hebt is aan en uit doen meestal genoeg. Uitdoen doe je door hold-knopje paar seconden in te drukken. Dan verschijnt er boven een schuifbalk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een iPod classic,, ik denk niet dat daar hetzelfde voor geldt
Misschien moet je even in iTunes de nieuwste versie van iOS downloaden, misschien werkt dit!