Welke home cinema set (5.1) heeft een kleine subwoofer en kleine boxen en toch een goed geluid?

Ik heb niet zo veel ruimte voor een grote woofer, dus wil graag een 5.1 set met een wat kleinere woofer en kleine boxjes die toch goed geluid levert. Ben op zoek naar een set < 400 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://tweakers.net/pricewatch/275686/yamaha-yht-394.html#tab:info Ziet er mooi klein uit, krijgt goede reviews, veel aansluitmogelijkheden.

Antwoorden (3)

Klinkt heel gek maar voor 10% van het bedrag wat jij noemt heb ik een setje gehaald bij de blokker en het werkt perfect. Uiteraard staat er wel op made in China
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor rond de €25/€50 euro heb je ook al een aardig goeie set van bijvoorbeeld Trust of Logitech.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klein en goed geluid gaan eigenlijk niet samen,
maar voor 400,- kom je heel eind.

Als je nieuw wilt zou ik er hier eentje uitzoeken:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/654/home-cinema-en-audiosets.html#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKk7OL0pV0lEqKMpMTvVNrFCyMjUwgHEz85SsDM2AXLAqiCyMA5IzAXJSc1KTS1JTggtSkz1TipWsopUMDU2BBpopxdYCAA

Wil je ook 2e hands dan kan je voor 400,- al richting de betere merken.
(marktplaats.nl doet het hier nu niet, dus ik kan ff geen voorbeelden geven)