Hoe sluit je mijn MIDI Keyboard (Axiom 49) aan op mijn speakers+versterker?

Ik heb een Axiom 49 MIDI keyboard en die zou ik graag willen aansluiten op mijn speakers ik heb daarbij al een versterker. Mijn MIDI keyboard is aangesloten op een windows XP computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier info daarover:
http://www.bt-studio.nl/midi/

Het beste antwoord

He,
Je zou dan van je computer een link moeten maken naar je versterker. Dit kan gewoon via de geluidsuitgang van je pc. Verder heb je dus een kabeltje nodig die van de grote van je pc uitgang naar (ik neem aan dat je versterker een jack ingang heeft) jack. Zorg er wel voor dat het volume op je pc niet voluit staat. Hierdoor zal het geluid gaan oversturen.