als ik mijn lg viewty aansluit op mijn pc heb ik geen geluid op mijn filmpjes help!?

Hey ik heb een lg viewty ik maak regelmatig filmpjes en wil ze erna op youtube zetten maar als ik mijn geheugenkaart van mijn lg viewty in steek op mijn pc heb ik geen geluid op mijn filmpjes.. en op de gsm zelf wel.. zou iemand me kunnen zeggen wat er scheelt of hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt mvg Tim.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dan heb je tekort aan codecs. Dit geeft niet als je ze naar youtube stuurt want die heeft ze in overvloed. Je filmpjes zullen daar normaal vertoond worden, met geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar hoe zou het komen dat ik dit niet op pc heb? geen geluid.. en als ik de video op youtube zet heb ik jammergenoeg ook geen geluid.. mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je zelfs voor youtube onbekende codecs, wat zijn je gegevens van je filmpjes, (bv h264 aac amr )
kun je eventueel zien met gspot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Type=3gp afmeting 320x240 copyright onbekend? e staat niks van codes srr mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
help please