Welke oordopjes zijn kwalitatief even goed al die van apple??

Maar dan goed koper?

Alvast bedankt ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik gebruik die van Blokker, 1 euro maar en zijn van die in-ear dingen.
Heb ze een tijdje terug gehaald en toen direct 5 stuks, ze gaan lang mee bij mij en ik gebruik ze vaak.

Geluidskwaliteit is redelijk, van Apple natuurlijk beter maar, ik vind het goed voor een euroknaller.

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat Blokker ze nog heeft, een paar weken terug hoorde ik van wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ik ga het is proberen :)

Andere antwoorden (4)

Sennheiser. Ik zelf heb er (meen ik) 14.95 voor betaald. Ik gebruik soms de Apple, maar ervaar weinig verschil.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook prdcies de naam en waar hij vandaan komt? Maar alvast bedankt,
Ivana
12 jaar geleden
Bij iedere goed audio-zaak kennen ze het merk Sennheiser. Misschien hebben ze verschillende soorten ear-phones van dit merk, maar kwalitatief is Sennheiser altijd het merk van de profs geweest, dus kan je er op vertrouwen dat het goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huppeltje ik heb denk ik precies dezelfde, ik ga de doosje even halen, Ohja en je krijgt 2 jaar garantie!!! =) die koste 15 euro bij dixons... ik heb hem 6/8 maanden geleden gekocht en werken nu nog steeds perfect... alleen heb ik vaak de kussentjes kwijt geraakt... maar ik heb genoeg losse kussentjes thuis liggen. model: Sennheiser MX 371... je krijgt er standaard 2 jaar garantie bij (staat zo bij mij op de verpakking) en nog een lederen (nep denk ik) hoesje om ze op te bergen, maar die hoesje gebruik ik voor mijn telefoon. Hier een link: http://www.dixons.nl/sennheiser-sennh-mx-371zilver-hoofdt.html ow jee ik zou salesman later als beroep moeten worden (*^_^*)
Er zijn ook een hoop verschillende ipod oordopjes en ik weet dus ook niet echt hoe duur die van jou waren, maar naar mijn idee kun je niet echt een miskoop doen aan sony mdr oordopjes zoals bijvoorbeeld de sony mdr-e819v. Ook creative en sennheiser oordoppen(de cx-300 II is top maar misschien wat duur) laten bij mij meestal wel een goede indruk achter. De standaard Ipod oordopjes staan in ieder geval niet als fantastisch bekend :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb oortjes van creative, 20 euro maar wel STUKKEN beter dan die van apple
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alpha brainwavz. O.a. te koop op mp4nation.net, superkwaliteit.