Welke oordopjes zijn kwalitatief even goed al die van apple??

Maar dan goed koper?

Alvast bedankt ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik gebruik die van Blokker, 1 euro maar en zijn van die in-ear dingen. Heb ze een tijdje terug gehaald en toen direct 5 stuks, ze gaan lang mee bij mij en ik gebruik ze vaak. Geluidskwaliteit is redelijk, van Apple natuurlijk beter maar, ik vind het goed voor een euroknaller. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat Blokker ze nog heeft, een paar weken terug hoorde ik van wel.

Sennheiser. Ik zelf heb er (meen ik) 14.95 voor betaald. Ik gebruik soms de Apple, maar ervaar weinig verschil.

Er zijn ook een hoop verschillende ipod oordopjes en ik weet dus ook niet echt hoe duur die van jou waren, maar naar mijn idee kun je niet echt een miskoop doen aan sony mdr oordopjes zoals bijvoorbeeld de sony mdr-e819v. Ook creative en sennheiser oordoppen(de cx-300 II is top maar misschien wat duur) laten bij mij meestal wel een goede indruk achter. De standaard Ipod oordopjes staan in ieder geval niet als fantastisch bekend :)

Ik heb oortjes van creative, 20 euro maar wel STUKKEN beter dan die van apple

alpha brainwavz. O.a. te koop op mp4nation.net, superkwaliteit.

Bronnen:
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-alp...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100