Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn ipodtouch is tijdens het updaten losgegaan nu doet hij helemaal niks meer en staat hij vast hoe kan dit verholpen worden?ik gebruik windows vista

ik probeerde mijn software up te daten en toen is het kabeltje los gegaan. nu staat mijn ipod de hele tijd stil. hij wil ook niet meer aan of uit. als ik hem opnieuw aansluit start itunes wel op maar herkend hem niet. mijn computer herkend hem ook niet. ik heb al gekeken op de apple site maar daar werd het allemaal niet veel duidelijker van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Wachten tot hij leeg is en dan proberen om hen te herstellen via iTunes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja..dat is vaak een groot probleem. probeer een harde reset. anders zal je toch even apple zelf moeten bellen. als je Filmware dood is kan je er niks meer mee. maarja je kan dan wel gelijk een afspraak met apple maken om hem ter reparatie op te stuuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan proberen de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt te houden, totdat opnieuw het Apple logo in je scherm verschijnt.
Soms moet je dit verschillende keren proberen voordat het lukt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou uit en home knop 60 seconden in dan sluit je hem aan op i tunes dan kan je herstellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hem in de DFU mode te zetten. En dan te herstellen aan de computer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding