Ik heb per ongeluk mijn muziek van de computer verwijderd. Wat nu? Zie uitleg.

Het staat al wel op mijn iPod en ook nog in de iTunes bibliotheek (in het programma zelf). Alleen niet meer in mappen, om het zo maar te zeggen. Ook als ik het liedje in de iTunes bibliotheek wil afspelen, geeft hij aan dat het niet meer te vinden is.
Wilt dit zeggen dat, als ik mijn iPod aansluit en synchroniseer, ik alles kwijt ben? Of is dat pas als ik het ook effectief uit de bibliotheek verwijderd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Als je nu je ipod synchroniseert ben je wel alles kwijt.... Er bestaat illegale software om de muziek van je ipod terug te zetten op je pc. Kijk is naar het progr: Ipod to PC werkt prima! Dan eerst weer al je muziek sorteren en in Itunes zetten. Dan al Itunes het oude eraf halen. En het "nieuwe" erop zetten. Wat dus gewoon hetzelfde is