Hoe moet je een cd branden?

Ik heb nog nooit een cd gebrand!
Ik wil nu een tupac album op een cd zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Heb je een brander? Heb je een lege cd?
Cd's branden schijnt ook met Windows te kunnen maar ik gebruik altijd het gratis programma CDBurnerXP. Daar is het heel simpel mee. Wil je mp3's branden of wil je de cd ook in een gewone cd-speler kunnen afspelen? Met CDBurnerXP is beide mogelijk.
Laat je niet misleiden door dat XP want hij werkt in ieder geval ook op mijn Vista.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een brander moet je die apart kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je PC niet oud is is de kans groot dat je speler (ding waar je CD instopt) ook een brander is.