Goedkoopste winkel voor Ipod Touch 4G? (zie info)

Ik zoek een winkel waar ik het goedkoopst de iPod Touch kan kopen, wel de vierde generatie. Voor geheugen wil ik 16gb of meer.

Kan iemand mij helpen waar ik het goedkoopst deze kan halen/bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ga werken bij een Apple store, krijg je 20% personeelskorting :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De 4e generatie is leverbaar met 8, 32 of 64 Gbyte geheugen. Als je uitgaat van 16 Gbyte vind je via de bron hieronder dat de goedkoopste op dit moment bij Redcoon te krijgen is, E 269.

Toegevoegd na 35 seconden:
"Als je uitgaat van _32_ Gbyte" bedoel ik dan natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

Momenteel zijn er veel faillissement verkopen van de its. Hier kan je een bod doen. Let wel op er komt 16 % vrolijkheden bij en 19% Btw. Maar het is altijd goediger dan in de winkel, succes

Type bij Google its veiling