Als ik m'n laptop op de beamer aansluit via hdmi krijg ik geen geluid via de 3.5mm uitgang?

Kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
30.7K

Antwoorden (2)

Dan moet je de dingen anders aansluiten, nu wordt het geluid meegestuurd met de hdmi kabel en krijg je geen geluid uit je 3,5 plugje (tenzij je een ander uitvoer kanaal instelt maar dan heb je geen beeld). Je kan je beamer met VGA of DVI aansluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is de kwaliteit minder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het een of het ander, minder kwaliteit of geen geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moet toch wel software voor zijn om dan het geluid via de 3.5mm te doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij niet maar dat weet ik dus niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan dus wel, zie antwoord!
Jazeker, Kies voor start-Configuratiescherm-Klik op icoontje Geluid(speakertje) Kies nu voor weergave via hdmi of via je geluidskaart(dat is meestal je koptelefoon)
Succes!