Hoe kan ik een antennekabel voor de radio op een micro hifiset aansluiten?

Ik heb een micro stereoset met een radio maar de weinige zenders die ik kan ontvangen storen heel erg en weet iemand een trucje of bestaat er een stekker (of een contactdoos) om de antennekabel op de set aan te sluiten, want nu zit er maar een kort koperdraadje aan en ik wil meer radiozenders zuiver kunnen ontvangen.
Bedankt allemaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

In principe zou het moeten werken om de stekker van de antennekabel af te halen en de koperen kern ervan aan dat korte koperdraadje te draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internetradio kopen is ook een goede oplossing