Ipodprobleem: computer is gecrasht, nieuwe pc gekocht, maar kan liedjes niet overzetten

Het is dus zo: Mijn computer waarop mijn Itunes stond, crashte vorige maand. Kreeg hem niet meer aan de praat, evenmin de winkelier. Daarna besloot ik een niruwe re kopen en vandaag wilde ik weer wat liedjes op m'n iPod Touch zetten, waardoor ik iTunes opnieuw downloadde. Liedjes gedownload en overgezet in bibliotheek, toen koppelde ik m'n iPod aan m'n computer en kreeg ik te horen dat mijn pc ook een machtiging moest krijgen. Dit heb ik echt tig keer gedaan, maar telkens wil hij de liedjes die ik al eerder had (van mn gecrashte pc) niet overzetten van iPod Touch naar de bibliotheek op de iTunes op mijn nieuwe PC. Ik heb daar net wat over gevonden op Apple hoe ik dat kon verhelpen - door liedjes op oude pc te verzamelen, over te zetten, machtiging intrekken, blabla -; het probleem is dus dat ik die pc niet meer heb.
Is er nog een manier om de nieuwe liedjes erop te krijgen, proberend dat de huidige blijven? Word beetje gek dat Apple zulke dingen niet accepteert.

Dankje!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Download het programma AnaPod van RedChair(volgens mij is deze tent failliet maar kun je het nog wel vinden) haal hiermee je liedjes van je iPod, en voeg deze weer toe aan je library...en syncen maar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te kunnen machten moet je het volgende doen;

Windows XP

Open Deze computer vanaf het bureaublad of het menu Start.
In het menu Extra selecteert u Mapopties.
Klik op het tabblad Weergave.
In het deelvenster "Geavanceerde instellingen" selecteert u onder "Verborgen bestanden en mappen" de optie "Verborgen bestanden en mappen weergeven".
Klik op OK.
Ga naar de volgende locatie door deze in de adresbalk in te voeren, naar de adresbalk te kopiëren of door ernaartoe te klikken via de weergegeven mappenstructuur:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\

Klik met de rechtermuisknop op de map SC Info en selecteer Verwijderen uit het snelmenu.
Start de computer opnieuw op.
Windows Vista of Windows 7

Open Computer in het menu Start.
Open het menu Organiseren en selecteer Map- en zoekopties.
Klik op het tabblad Weergave.
In het deelvenster "Geavanceerde instellingen" selecteert u onder "Verborgen bestanden en mappen" de optie "Verborgen bestanden en mappen weergeven".
Klik op OK.
Ga naar de volgende locatie door deze in de adresbalk in te voeren, naar de adresbalk te kopiëren of door ernaartoe te klikken via de weergegeven mappenstructuur:
C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes

Klik met de rechtermuisknop op de map SC Info en selecteer Verwijderen in het menu.
Start de computer opnieuw op.

Toegevoegd na 7 uur:
Om de liedjes van je iPod touch op je nieuwe computer te krijgen kun je het gratis programmaatje Sharepod gebruiken http://www.getsharepod.com