Ipod update doet het niet?

Ik probeer met de nieuwste itunes muziek naar mijn ipod touch te synchroniseren maar dan geeft hij fout 10319

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Hallo

De probleem doet zich vaak voor met de opnames die u : aangemaakt heeft , veranderd heeft of aangepast heeft.

U kunt dit meestal verhelpen door recordings of memos uit te zetten op de ipod of itunes.

Of u kunt ze verwijderen.

Gr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon jailbreaken met bv cythia kan je padje niet schaden, maak wel eerst ff n back-up voor het geval dat je m wil resetten naar de huidige staat, app store en al je Apps blijven gewoon beschikbaar.
100% legaal en je bent van veel ellende af!