Mijn Ipod touch gaat niet meer aan terwijl hij helemaal opgeladen was 10 minuten geleden wat is dit de oorzaak hiervan?

misshcien heeft het te maken dat ik hem gejawbreakt heb maar hoe gaat dit stoppen. En wie weet de oorzaak hiervan?

Toegevoegd na 8 minuten:
jailbreaken*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

oei, dat is inderdaad niet zo mooi. Je had hem niet moeten jawbreaken, maar de instructie voor jailbreaken moeten vinden. Om van een jawbreak een jailbreak te maken is niet zo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een spelfout, jawbreak bestaat niet...
Cryofiel
12 jaar geleden
Breek me de bek niet open...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha wat een gezever, jawbreak bestaat helemaal niet..
Een - hiervoor
Probeer de aan/uit knop voor 10 seconden in te houden. Als hij dan nog niets doet:

als hij helemaal niets meer doet kan je hem het best aansluiten op je pc of mac en hem synchroniseren met itunes.
Als hij niets doet maar wel je in itunes links word weergegeven, klik dan op Ipod van...(je naam meestal) en klik op herstellen.
Hierdoor zal de ipod helemaal gereset worden tenzij je een back-up hebt gemaakt en zal je jailbreak wel verdwenen zijn.

normaal gezien werkt hij nu terug.

M.v.g.

Mrboonen

Toegevoegd na 2 minuten:
als hij dan nog niets doet zou ik hem best even terug naar de winkel doen waar hij vandaan komt.

Doordat je hem gejailbroken hebt ( en waarschijnlijk dit de oorzaak is waardoor hij niet meer aangaat ) valt wel je garantie weg en kan de prijs flink de lucht in gaan.