Wat voor apparatuur kan ik het beste aanschaffen voor een zo goed mogelijke weergave van muziek, cd's dus?

Ik vind het belangrijk om mijn cd's kwalitatief goed te kunnen luisteren en ook radio te ontvangen, maar zie in de winkel door de bomen het bos niet meer en heb ook geen duizenden euro's te besteden: een micro- of miniset? Home cinema-set met radio-ontvangst? De goede geluidsweergave van mijn cd's vind ik het belangrijkst, apparatuur met veel toeters en bellen vind ik niet belangrijk. Boxen, wattage? Wie heeft hier verstand van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je perse radio ontvangen? En geef eens een idee van budget.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wil graag ook radio-ontvangst. Max. 400 euro.

Het beste antwoord

Goede CD-speler en een stereoversterker met twee goede boxen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bedenk wel dat je met een receiver i.p.v. een versterker veel meer opties hebt zoals aansluiten van HDMI apparatuur (toekomstige Blu-ray speler).

Toegevoegd na 4 uur:
Zoiets is met 400 euro lastig maar zoiets:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord en de tips!