Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede iPod speaker dock station?

Sinds 2 jaar heb ik een iPod classic van 120 gB. Eigenlijk pas sinds dit jaar gebruik ik hem optimaal. Nu vind ik het toch wel leuk om mijn muziek tijdens een feestje ofzo te kunnen delen. Ik ben dus op zoek naar een goede iPod speaker dock station. Het liefst wil ik er een die ook nog een wekker, radio en oplader in een is, maar dit is geen eis. De geluidskwaliteit daarentegen moet wel goed zijn net als de levensduur. Hij hoeft niet perse draagbaar te zijn. hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
823
Kimath
12 jaar geleden
Budget?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik heb zelf deze gekocht voor op het werk en ben er zeer tevreden mee.
goede geluidskwaliteit en niet te duur.

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/logitech-pure-fi-express-plus/9000000006384285/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet wat het budget is, maar wat bijvoorbeeld een goeie is is de sounddock van bose.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een sony zit wekker op enz. Nog geen 100 euro en zeer goede geluids kwaliteit!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben zojuist een Istation Soundbar gewonnen! Zit een radio alarm clock en meer. Ben er zeer over te spreken. Mijn partner ook! en di is erg piet luttig over geluids qualiteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding