Zijn er draagbare boxen met een usb aansluiting?

Ik zou graag boxen hebben met een usb-IN maar ik kan ze niet vinden. Bestaan deze? LET OP: Ik bedoel dat je er een USB-stick mee kunt afspelen!! (Dus niet dat je de boxen met USB kunt aansluiten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
3.5K

Het beste antwoord

Als je een klein speaker/radio apparaat wilt met usb-stick aansluiting heb je voor ongeveer 20 euro bij dealextreme.com al diverse modellen.

grtz. Koos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was de hint die ik nodig had: Dealextreme natuurlijk! Ik heb uiteindelijk SKU 71056 besteld.

Andere antwoorden (3)

Zoiets als dit bedoel je?

Toegevoegd na 4 minuten:
Wat je nog beter kan kopen (goedkoper) is een draagbare radio/cd speler met usb ingang. bron 3 , zoek op usb aansluiting

Toegevoegd na 6 minuten:
Bron4=link plaatje(vergroot om usb aansluiting te zien)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja & Nee, De aansluiting is inderdaad wat ik bedoel, maar met draagbaar bedoel ik echt draagbaar. Zeg 10x10x10 of 5x10x20. Bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat een reactie op bron 2/3 of op het plaatje want kleiner dan dit kan ik zo snel ff niet vinden.
Wat dacht je van en kleine klokradio met USB voor een stick vol met MP3tjes?

http://www.dagelijksekoopjes.nl/product/17361/balance-time-mp3-wekker.html

Toegevoegd na 24 minuten:
Deze werkt trouwens ook op batterijen.

Een tijd geleden waren er bij de ibood hunt deze nafnafjes voor € 9,95 per stuk. Maar dat was een acie helaas.

Maar er zijn vast wel meerdere modellen te vinden.

Toegevoegd na 30 minuten:
Deze werkt met een SD kaart:

http://www.popelectronics.nl/mp3-wekkerradio-pr-2269.html

en 4xAA

en maar € 16,95
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermits er geen versterker zit tussen je usb-stick en je speakers met een usb ingang, (volgens wat je schrijft), denk ik toch dat er een mini keten, klokradio of een draagbare radio tussen je usb-stick en de speakers moet.

De stick of de speakers hebben ook helemaal geen manier om de informatie die op de stick staat om te zetten in muziek.

Dus: concreet, nee, zo'n boxen alleen bestaan niet.
Een set met versterker en boxen wél.