Kan ik gedownloade muziek op een lege dvd zetten en dan afspelen in mijn dvd-speler?

Normaal brand ik muziek op een leeg CD-tje (CD-R) en die kan ik dan ook gewoon afspelen in mijn dvd-speler (ik heb geen cd-speler, dus gebruik ik mijn dvd-speler), maar omdat op een lege DVD (DVD+RW) veel meer ruimte zit (4,78G tegenover 700MB) zou dat beter uitkomen, zodat ik er veel meer muziek op kan zetten. Maar ik wil voor de zekerheid even vragen of dat gewoon kan, zodat ik niet mijn lege DVD verspil (ik heb er maar één).
Thanks!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ja dat is geen probleem. Je kunt hem dan in je dvd speler afspelen maar niet in een gewone cd speler :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker..., er kan heel veel op, maar om je nummers te kiezen zal je wél steeds je tv moeten opzetten.
Tenzij je je muziek niet in mappen steekt, want de meeste dvd-spelers gaan niet automatisch over naar de volgende map. Als het je echt niet kan schelen wat er opstaat op welke moment kan je de nummers er los opzetten en 'random' kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik wou antwoorden, niet reageren hierboven.
Ja zeker…, er kan heel veel op, maar om je nummers te kiezen zal je wél steeds je tv moeten opzetten.
Tenzij je je muziek niet in mappen steekt, want de meeste dvd-spelers gaan niet automatisch over naar de volgende map. Als het je echt niet kan schelen wat er opstaat op welke moment kan je de nummers er los opzetten en ‘random’ kiezen.