Hoe kan je bij de Nike work out je sensor activeren?

Op de iPod touch zit standaard een Nike work out om dat te kunnen doen moet je rondlopen om een sensor te activeren. Ik kan km lopen maar alsnog doet ie het niet! Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Die moet je kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe duur is het en waar kan je het kopen?
Kimath
12 jaar geleden
Het is een sensor die je koopt en in je schoen stopt.
Ik denk bij sportwinkels te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat die € 19,95 kost en je kan hem bij de meeste sportwinkels kopen, ook op internet.
Je hebt een chipje nodig die je in je schoen moet doen. Als je dit wilt gebruiken moet je eigenlijk ook speciale nike schoenen kopen waar het chipje inpast. Dan kun je precies zien zien hoe ver je gelopen hebt en hoe snel. Op de nike plus website kun je zelfs 'racen' tegen anderen (kijken wie er sneller is overeen bepaalde afstand). Best grappig spul, is te koop bij de intersport.