Hoe kan ik een ipod aansluiten op boxen van een gewone versterker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.5K

Het beste antwoord

Een nuancering van de vorige antwoorden: rechtstreeks op de boxen zal niet gaan. Met de suggestie "jackplug naar tulppluggen-kabel" werkt het prima. Je versterker moet dan wel voorzien zijn van tulpingangen (ook wel cinch aansluitingen genoemd).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijk, voor iemand die er helemaal geen verstand van heeft zoals ik.

Andere antwoorden (3)

via een jack naar een splitsing met aan het uiteinde tulp succes.(heel makkelijk te vinden). Kijk op www.rjshop.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of via een minijack naar jack. Ik heb tenminste een versterker zonder tulp aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De action verkoopt soms voor zo'n twee eurootjes deze kabel:

Die enkele 3,5 mm Stereo plug gaat in de Ipod, en die twee tupljes gaan in de "gewone" versterker.