hoe werkt een cd speler.

Laatst kocht ik een nieuwe,
Ik weet niet een hoe die werkt! Ik heb hem dringen nodig voor de musical, ik moet thuis liedjes leren.
HELLUP
GR ME
Even voor de zekerheid:
Het is een Philips AZ1003 soundmachine

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik kreeg geen handleiding, het is 2de hands, ik kreeg er geen bij, want hij was weg. Op internet staat er ook niets over.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het goed is staat dat in de beschrijving die bij je nieuwe aankoop zit.

Ik heb op internet de handleiding voor deze cd-speler gevonden. Hij is wel in het Engels, maar misschien is er iemand die je daarmee kan helpen als je er zelf niet uit komt. http://portablemedia.manualsonline.com/manuals/mfg/philips/az_1003.html

Menig mens weet wel hoe een cd-speler werkt.Cd in de lade of gleuf schuiven en op de knop play drukken.Aangezien er geen beschrijving bij is moet daar evengoed uit te komen zijn.Maar waarschijnlijk heb je deze overgenomen van iemand (op een verkoopsite) en niet beluisterd.Maar ik Philips kennende zal dit apparaat wel weer defect zijn als je verder niets ziet gebeuren.Alles op de verkoopsites is goed als het verkocht word,behalve zodra jij het in je handen krijgt en uitprobeert thuis.Dan blijkt er in gerotzooid te zijn of onderdelen verdwenen,zo is mijn ervaring.En daar houd ik zelf al rekening mee met en mijn kennis van electronica.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100