Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ipod probleem

Als ik mijn iPod aansluit op de computer krijg ik eerst een foutmelding met dat de iPod beschadigd is, maar daarna doet hij het gewoon. Wel komt de hele tijd opnieuw het popup scherm "automatisch afspelen". Ook koppelt iTunes de hele tijd mijn iPod los en sluit hem dan weer aan, alsof ik de hele tijd de USB aansluiting eruit en weer in doe, terwijl dat niet zo is. Ik vind het nogal irritant. Ligt dit aan iTunes of aan mijn iPod. Ik heb ook al eerder een melding gehad dat mijn iPod ondefinieerbaar was. Kan iemand helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
537

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het klinkt misschien gek, maar wat ik dan doe is dit:
blaas in het gleufje in je iPod (Waar de oplader ingaat) en het uiteinde van de adapter (Die IN de computer gaat) Meestal zit er dan wat vuil. Bij mij werkt het in iedergeval.

Veel Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan het beste je ipod herstellen behalve als hij is gejailbreakt

Toegevoegd na 59 minuten:
klik op ipod van ... en dan zie je je ipod en daaronder staat ergens herstellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OOH dat had ik ook!. Het probleem is dat als je hem loskoppelt van je computer, je het eerst op 'Veilig verwijderen' moet klikken! Anders kan die beschadigen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook een kabelbreuk zijn in het verbindingskabeltje, misschien kan je het uittesten met het kabeltje van iemand anders?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding