Bestaat er een verbindingsstuk om van een usb-stick ,naar een 3.5 jack male te gaan ? (Een stekkertje dus voor in de autoradio vooraan.

Bestaat er een verloopplug om van een usb stick een stekkertje te maken dat in de aux ingang van mijn autoradio past ? Nu weet ik dat er veel meer contactpunten zijn, maar een stukje dat enkel de audio 'overneemt'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.9K

Het beste antwoord

Wil je je USB-stick zonder computer op je autoradio aansluiten? Dat zal niet lukken. Een USB-stick bevat data en kan alleen door een computer-achtig apparaat gelezen worden. Een normale usb-stick heeft ook geen batterij in zich om er geluid uit te krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er bestaan wel mp3-spelers met een usb-aansluiting. Die kun je wel op de 3.5 aansluiten!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha... het gedeelte van de mp3-spelers is al interessant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook autoradio's waar je een usb stick in kan pluggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar ik rij bijna elke dag met een andere wagen van het werk.

Andere antwoorden (3)

Nee betaat niet en kan niet, het zijn naast verschillende stekkers, praat een usb stick totaal anders als een aux ingang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Praat een usb stick ???
Ik weet niet zeker of daar snoertjes voor zijn, maar ik weet wel dat er verleng stukken zijn die je in de 'aansteker' van je auto stopt en vervolgens je usb stick aansluit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die kosten maar €10,- :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En weet je ook welke functie dat heeft? Want ik kan me er even niks bij voorstellen. Heb je een linkie? Misschien bedoel je aansteker naar mp3 speler(wat anders dan een usb-stick) voor de stroom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze zijn om de batterij van een USB-apparaat op te laden; niet voor USB-geheugensticks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel een verleng stuk waarmee je mp3 bestanden kan afspelen. (ik zoek wel even een link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is de link (dit is niet echt wat ik bedoel, maar het lijkt er op) en hoezo een min?? ben nieuwsgierig...
http://www.deusbspecialist.nl/assortiment/pDU17788c287_Auto_USB_charger.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij ook een minnetje, dit is niet wat de vraagsteller vraagt.
Er bestaat wel een aparaat dat deze techniek herbergt. Een MP-3 speler. Als je hier in plaats van oordopjes een stekkertje opzet met aantwee kanten een jack (en die bestaan wel), heb jij je gewenste resultaat zonder vreemde technische constructies.