ik heb mijn ipod pas en zijn batterij gaat snel leeg hoe komt dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
Kimath
13 jaar geleden
Is het een nieuwe of een tweedehandse?

Antwoorden (8)

Ze gaan altijd redelijk snel leeg! Het helpt om je schermverlichting wat lager in te stellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat noem je snel? In jou geval vermoed ik dat je er erg blij mee bent en er dus intensief mee speelt. Zeker met spelletjes gaat de batterij heel hard. je zult zien dat je minder energie verbruikt als je geen spelletjes doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik speel vaak maar na 3 uur is die al rood is dit wel normaal
kijk hier eens: http://www.apple.com/nl/batteries/ipods.html , handige tips om je batterij langer mee te laten gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien omdat er veel muziek op staat of omdat je er veel naar luistert.
en als er spelletjes op staan kan het zijn omdat je veel met die spelletjes speelt.
ik denk dat het te maken heeft met dat je er te veel naar luistert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel fel bedankt het was zeer handig dank u vriendelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
muziek luisteren dat maakt niet uit, als je altijd muziek luistert kan je tot 5 dagen door luisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de hoeveelheid muziek maakt natuurlijk helemaal niets uit.
Als je wifi aan staat gaat ie ook veel sneller leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het egt heel erg is kan je naar de apple store om een nieuwe accu te kopen, maar je kan ook kleine dingetjes veranderen.
Is je ipod gejailbreakt? Dan kan dat het probleem zin.
Hier wat tips:
Laat hem alleen op als het nodig is
Zet hem uit als je hem niet gebruikt
Zet wifi uit
Druk 2x op de home toets, dan komt er onderin de laatst geopende apps. Houd er eentje ingedrukt tot er allemaal minnetjes op staan. Hierdoor sluit je de apps helemaal af. Ze blijven gewoon op je ipod staan.

Gr, omhoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook aan je software liggen. Met iOS 4.3.1 liep de accu erg snel leeg. Update via iTunes naar iOS 4.3.2 en dat scheelt een hoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt. Daar zat ik op het begin ook mee, vooral omdat je er op het begin heel vaak mee aan het spelen bent enzo. Maar ik heb 2 hele goede tips voor je. 1- Klik 2 keer op je home knop, dan zie je allemaal apps staan die op dat moment actief zijn, hou ze even in gedrukt en verwijder ze dan allemaal. en 2- Koop een stekker oplader, heel handig. Je moet je usb kabeltje gewoon in die stekker doen.. en het uiteinde in je iPod (Lijkt me logisch) En dan opladen maar, op deze manier gaat de accu langer mee, en hij laad ook nog eens sneller op. Ideaal dus! De stekker kun je in verschillende winkels kopen, meestal waar ze iPods verkopen.