Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hoger je versie des de slechter??

Ik zit nu op een 4.1 versie op mn iphone 3gs. 4.3.2 ik blijkbaar al verschenen.Ik wil naar 4.2.1 zodat ik kan jailbreaken met greenpois0n(Bij 4.3.1 heb je blijkbaar iets met de batterijen)ik heb nu ook wel een jailbreak maar wilde toch naar 4.2.1 . Is het zo hoe hoger je Versie is hoe slomer die zal gaan?En de batterijen Gaan die sneller leeg bij nieuwere versies in my geval 4.1 of 4.2.1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
627

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zeker, hoe nieuwer de versie hoe meer functies, hoe langzamer je iPhone dus ook zal gaan. Ik zou lekker bij 4.1 blijven, want als je nu update zit je met 4.3.2 (en die is alleen tethered te jailbreaken). Je batterij gaat uiteraard ook sneller leeg, omdat er meer van je processor en werkgeheugen gevraagd wordt. Waarom wil je precies updaten naar 4.3.1/4.3.2?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil ook updaten van 4.1 naar 4.2.1 de reden is dat sommige Apps niet meer werken met 4.1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Egt? zoals??

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding