Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe hard kan het geluid van de Sony NWZ-E454 Walkman?

Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3, want mijn oude zit helemaal vol (4gig) en ik heb nog zoveel goede muziek die ik er op wil zetten.
Maar ik las ergens dat het geluid niet heel hard kon en ik vind het soms gewoon even lekker om me helemaal af te sluiten van alles om me heen. Dus ik vroeg me af of iemand dit weet.
En kan het geluid ook door speakers in de mp3 zelf. Dus zonder oordoppen of andere speakers maar uit de mp3 zelf? Is dit ook mogelijk.
Verdere ervaring over deze mp3 zijn altijd welkom! Of natuurlijk andere aanraders voor mp3's. En niet allemaal gaan roepen ipod touch, want ik weet dat die goed is, maar die wil ik niet..

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
675
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is een iPod touch wat voor je, genoeg ruimte en er zit een (kleine) speaker ingebouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zei nou juist dat ik die niet wilde, maar toch bedankt voor de snelle reactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh sorry daar had ik overheen gelezen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding